28 Ekim 2011 Cuma

İkilem

Asla aşık olmadım sana.(sANA OLAN TUTKUM,ISTEĞIM,iNANCIM,DÜŞKÜNLÜĞÜM,SEVGİM AŞKIMDAN DEĞİL)o halde gözlerine uzun uzun bakmanın,seni seyretmenin ne anlamı var.(DUDAKLARIMIN UCUNA KADAR GELİR SENİ SEVİYORUM DİYEMEM Kİ. )bana sarılman ne hissettirir ki(TENİNİNM SICAĞI NE ZAMAN VAZGECECEK BİLSEM DAHA SIKI SARAR MIYIM KENDİME SENİ)esyalarının etrafta olması benim dağınıklığımı arttırmaktan başka ne işe yarıyor sanki(UMUDUM O Bİ KAç PARçA EŞYA,YENİDEN GELMEYE NİYETİN OLDUĞUNA,BENİ GöRMEKTEN BIKMADIĞINA DAİR..UMUT İŞTE... )bana bile komik geliyor ewet durup durup kokunu içime çekmek,her halini seyretmek,ellerimi saçlarında gezdirmek gibi liseli aşık tavırları(BENDEN VAZGEçTİĞİNDE,BÜTÜN BUNLAR BİTTİĞİNDE,O KOLTUĞA OTURACAĞIM,HER HALİNİ TEK TEK YENİDEN SEYREDİCEM,KOKUN ELLERİMDE KALMIŞ OLACAK,SESİN KULAKLARIMDA,BİR ZAMAN HAYAL OLMAYAN BİR HAYAL HEP BURDA BENİMLE KALACAK....benim senden ne beklentim olur,senin gibisinden ne beklenirki.(GİDECEĞİNİ BİLEREK BAŞLADIM KİMSENİN OLAMAYACAĞINI BİLE BİLE,BENİ Hİç SEVMEYECEĞİNİ BİLE BİLE BENİ SEVMENİ BEKLİYORUM.)sana güven olmaz,bırak kendini emanet etmek...(OYSA BANA Hİç YALAN SöYLEMEDİN,ANLATTIN,AçIK OYNADIN)geldiğin gibi gidersin umrumda olmayacak ne eski sevgililerin,ne yenileri ne bitmeyen telefon trafiğin,ne herkesin sana hayran olma hali.(HAKKIM YOK DIYE ÜZÜLMEM MI) devamı var

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder