28 Ekim 2011 Cuma

umudu cennete bırakırsan:))


yaaaa açıkcası yazasım var..ama anlatasım yok.yani anlatmak istiyorum aslında da.öyle heyecanlı heyecanlı anlatasım yok...ne kadar korkak olmaya başladım ben zaman geçtikçe.eskiden umrumda olmayan her çeşit zırıltı şimdi gözüme batıyor.ve ne derler kaygısı bu kentte beni çok boğuyor..yapmak istediğim hersey yarım kalıyor.kahvaltı da bal var tereyağ yok gibi,ya da golsüz maç gibi,ya da ne bileyim sensiz ben gibi falan[allahım bayılıyorum böleeee romantik,dramatik,hatta ilerleyen saatlerde trajik laflar etmeye sensiz ben gibi yarım hahah ben bile güldüm.]

aslında çok uzun zaman sonra ilk kez gecen gece yine lisedeymiş gibi hissettim.bu yılların verdiği sükunet,dinginlik yok olmuş gibiydi.hani diyorum ya içinden fıstığı alınmış kabuk gibi kalmıştım diye.yemin ediyorum geçen gece fıstık bendim.. :))sabahlamadıysam,marla dan,kayalıklarda dolaşmadıysam soğuktan,bi bira daha içmediysem onun sarhoşluğu yettiğindendi..iki gece önce benim hamburger yiyesim,bisikletle gezesim,okuldan tüyesim,ticaretin kapısında kız dövesim(ya da dayak yiyesim),lisenin bahçesinde sigara içesim,küçük notlar yazasım,kitaplarımın sayfalarına birinin adını karalayasım vardı...yüzümde bi kaç kişinin görebildiği bi gülümseme,gözümde bi ışık vardı...aşktan diil üstelik...

demekki kısa da sürse oluyor...demek ki bazen yukardaki hakettiğim heyecanı öbür tarafa almadan da veriyor.zaten cennet yoksa burdaki emeğim boşa gidecek.o zaman zebaniler kıymetli popoma ellerindeki çatalı batırıp salak yolladık seni oraya ot gibi yaşadın düzgün bi vukuat yapmadan geri döndün diyecek.ben cehennemde bi richard gere ile bi jason levis le bi O.B.B ile aynı kazana düşerim diye hayal kurarken bi bakıcam cennet mennet yok.ordan biri el sallıyo bitti kızım bitti diyo ..umudun cennetten yana idiyse biz kapattık mekanı.iş yapmıodu falan..çok uykum var yyaaa öptüm simdilik

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder