28 Ekim 2011 Cuma

İTİRAF


.kimse kendini melek sanmasın.

bana yaptığın haksızlığı da eziyeti de herkezden önce o biliyor.dövdüğünü,sövdüğünü,hırpaladığını,korkuttuğunu tek şey için unuttum... beni sevdi...söylenenleri,yapılanları,acımı,kinimi,nefretimi tek şey için sildim onu çok sevdim.onun inanamadığı kadar ya da inanmak istemediği kadar.insanların rahat bırakmadığı ona bana yakıştıramadığı kadar sevdim.benim arkadaş zannettiğim o .... göre ben zaten ona göre değildim.onun arkadaşlarına göre onun etrafındaki bütün hatunlar gibi 2 aylık bişeydim.harcadı gitti..ne ilginçtir ki denildiği kadar sürdü,aynı ortamlara girildi aynı şeyler yapıldı ve bitti..

bitti demek de zoruma gidiyo ben bitirmemiştim.beni terketti.

ben onun için mükemmel bi adamdır,delikanlıdır,sinirlidir ama benden yufka yüreklidir derken onun benim için söylediklerine hayret ettim.ben yaaa.o üzülmesin,kızmasın,iyi olsun diye canımı verebilecek benim için..aylarca bu bi yalan beni deniyor mutlaka beni geri isteyecek diye beklerken,sevgilisinin elini tutup önümden geçiyor,çok mutlular bu sefer kendini çok kaptırdı evlenecekler hatta ev hazırlıyor diyorlar...şu konuşma hayatımı değiştirio.geceymiş,gündüzmüş,iş varmış,saat kaçmış.aç mıyım tok muyum uyudum mu yoruldum mu?hersey birbirine girmiş dağıtmış,dağılmışım.ben onu beklerken o kendi hayatını kurdu.bana İKİMİZDE MUTSUZ OLACAĞIMIZA BİRİMİZ MUTLU OLSUN demişti.o oldu...MUTLUYUM yazmış.bana yapılan herşey için canı sağolsun,ölürüm sana derdim,öldüm sayılsın.

AMA KİMSE KENDİNİ MELEK SANMASIN.kendimi ifade etmeme izin vermeyip,beni değiştirip kalıplara sokup,bütün tepkilerimi kısıp kısıp benden bir hanımefendi yarattığını idda edemez kimse.sövme kelimesinin sınırını unutup sonra beni namuzsuz ilan edemez,karşılık verebilecek olsam bile ki olmadığımdan emin bana el kaldırıp hırpalayıp sonra karaktersiz ve GEREKSİZ ilan edemez.yaşadığım bi çok şey çok güzeldi.hala hatırladıkça gülümsetir beni.ama aşk oysa uzak dursun.ben neysem oyum.beğenmeyen küçük oğluna almasın kimse de kendini mağdur durumda göstermesin.geçici olarak aldıklarımın hepsini geri verdim.beraberken onu hiç utandırmadım.maddi olarak onu hiç kullanmadım.sevmekse şimdiye kadar benim onu sevdiğim gibi kimse sevmedi inanmam.katlanmaksa ömürboyu katlanacaktım.şimdi kim gereksiz??benim hayatımda olması gerekmeyen ne şimdi?

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder